Посольство України в Чеській Республіці

, Київ 19:08

Інформація щодо оголошених тендерів на закупівлю товарів, робіт і послуг в Чеській Республіці

 
1. Постачання тролейбусів

Проект співфінансується з фондів ЄС.
Постачання 9 (дев'яти) тролейбусів з низькою підлогою та надання відповідних сервісних послуг.

Попередня вартість   без ПДВ:
143550000 CZK (прибл. 6,5 млн. дол. США)

Організація, що оголосила тендер/основний розпорядник коштів, замовник проекту:

Транспортне підприємство м.Усті-над-Лабем
(Dopravní podnik města Ústí nad Labem a.s.)
Адрес замовника: Revoluční 26,
40111 Ústí nad Labem,
Česká republika
URL замовника: http://www.dpmul.cz

Контактна особа: Їржі Рандак
/ Ing. Jiří Randák/
Тел. +420 736754951
e-mail: randak@dpmul.cz

Інформація щодо тендерної документації доступна за посиланням:
https://www.profilzadavatele.cz/profil-zadavatele/dopravni-podnik-mesta-usti-nad-labem-a-s_127/


Початок тендерних процедур: 10.11.2017 р.
Подання пропозицій: до 08.01.2018 р.

 

 

2. Оренда гелікоптерів для учбових цілей.
 
Оренда 4 (чотирьох) гелікоптерів для підготовки пілотів.

Попередня вартість   без ПДВ:
260000000 CZK (прибл. 11,8 млн. дол. США)

 

Організація, що оголосила тендер/основний розпорядник коштів, замовник проекту:

Державне підприємство «ЛОМ Прага»»
(LOM PRAHA s.p.)
Адрес замовника:. Tiskařská 270/8,
10800 Praha 10 Česká republika
URL замовника: www.lompraha.cz


Контактна особа: Андреа Почаровска
/ Ing. Andrea Počárovská/
Тел. +420 296505567
e-mail: andrea.pocarovska@lompraha.cz

Інформація щодо тендерної документації доступна за посиланням:
https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/00000515


Початок тендерних процедур: 10.11.2017 р.
Подання пропозицій: до 11.12.2017 р.

 

3. Розробка програмного забезпечення.
На тендер поширюються умови Угоди СОТ про державні закупівлі.


Підписання рамкової угоди про надання послуг з розробки програмного забезпечення на платформі GINIS Enterprise+

Попередня вартість   без ПДВ:
100 000 000 CZK (прибл. 4,6 млн. дол. США)

 

Організація, що оголосила тендер/основний розпорядник коштів, замовник проекту:

Мерія м.Прага
(Hlavní město Praha)
Адрес замовника:. Mariánské náměstí 2/2
11001 Praha 1 Česká republika
URL замовника: www.praha.eu


Контактна особа: Аріана Гомолова
/ Mgr. Adriana Gomolová/
Тел. +420 224216212
e-mail: gomolova@rowanlegal.com

Інформація щодо тендерної документації доступна за посиланням:
https://www.tenderarena.cz/profily/HlavniMestoPraha


Початок тендерних процедур: 13.11.2017 р.
Подання пропозицій: до 15.12.2017 р.

 4. Чеська компаня ДП "Ліси Чеської Республіки"
 (Lesy České republiky, s.p.) зацікавлена у підписанні угоди про постачання насіння с/г культур (овес, ячмінь, пшениця, кукурудза, люцерна, трав'яні суміші, просо, соняшник та ін).

 Контактна особа:

Їтка Гейлова
 Mgr. Ing. Jitka Hejlová/
Тел. +420 956999204
e-mail: zakazky@lesycr.cz

 Адрес замовника:

Přemyslova 1106/19,
500 08 Nový Hradec Králové Česká republika
URL замовника: https://lesycr.cz

Інформація щодо тендерної документації доступна за посиланням:

https://zakazky.lesycr.cz/dns_display_27.html

Початок тендерних процедур: 27.11.2017 р.

Подання пропозицій: до 04.01.2017 р

5. Чеська транспортна фірма «ARRIVA CITY s.r.o.» зацікавлена в купівлі для міського громадського транспорту трьох низькопідлогових елетробусів довжиною 10-12 м з мінімальною відстанню проїзду після зарядки 150 км, а також відповідного зарядного обладнання.  

Попередня вартість  без ПДВ:
36 000 000,00 чеських крон (близько 1,6 млн. доларів США)

Організація, що оголосила тендер/основний розпорядник коштів, замовник проекту:

Транспортна фірма «ARRIVA CITY s.r.o.»

Адреса: U seřadiště 65/7, Praha 10, 10100

URL замовника: http://arriva-city.profilzadavatele.cz/

Контактна особа:
JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D., advokát
Тел. +420 587407086
e-mail: dohnal@akdps.cz

Інформація щодо тендерної документації доступна за посиланням:
https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/Form05/Display/48747


Подання пропозицій: до 11.01.2018.

6. Чеська транспортна фірма Dopravní podnik Ostrava a.s. шукає постачальника спецодягу для своїх працівників, включно із видатками на виготовлення взірців, транспортуванням та складуванням готових виробів.

Попередня вартість без ПДВ: 33 000 000,00 чеських крон(близько 1,5 млн. доларів США)

Організація, що оголосила тендер/основний розпорядник коштів, замовник проекту:

Транспортна фірма  м.Острава (Dopravní podnik Ostrava a.s.)

Адрес замовника: Poděbradova 494/2, 70200 Ostrava, Česká republika

URL замовника http://www.ppe.cz/v2/profil/dpo/

Контактна особа: Магдалена Понша

(Mgr. Magdaléna Poncza, advokátní kancelář PONCZA | ŠRÁMEK)

Тел. +420 724566065

e-mail: vz@poncza-sramek.cz

Інформація щодо тендерної документації доступна за посиланням:

https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/Form05/Display/48487

Подання пропозицій: до 26.02.2018

7. Головне управління митниці (Generální ředitelství cel)

шукає постачальника спецодягу для своїх працівників:

 жовта білизна (код CPV: 18333000-2),

 блакитна сорочка поло (код CPV: 18333000-2),

функціональна футболка з довгим рукавом (код CPV: 18235300-8),

футболка з коротким рукавом. (CPV код: 18331000-8)

Попередня вартість без ПДВ: 46145660,00 чеських крон(приблизно 2,1млн.дол)

Організація, що оголосила тендер/основний розпорядник коштів, замовник проекту:

Головне управління митниці (Generální ředitelství cel)

Адрес замовника: Budějovická 1387/7, 14000 Praha, Česká republika

URL замовника: https://mfcr.ezak.cz/profile_display_50.html

Контактна особа: Інженер Фукалова (Ing. Foukalová)

e-mail: verejnezakazky@cs.mfcr.cz

Інформація щодо тендерної документації доступна за посиланням:

https://www.celnisprava.cz/cz/Stranky/default.aspx

Подання пропозицій: до 10.01.2018р.