У місті Брно пройшла дебютна для України 26-та Міжнародна виставка туристичного руху GO та 25-та Міжнародна виставка туристичних можливостей в регіонах REGIONTOUR з Національною експозицією – «Україна туристична».
Фаворитом Національній експозиції стало Закарпаття, оскільки саме цей регіон мав колись спільну з Чехословаччиною історію, а отже є цікавим для потенційних європейських туристів – пересічних чехів. Зокрема, йдеться про Закарпатський обласний центр розвитку сільського туризму, який презентував десятки садиб та екологічних майданчиків Срібної землі, а також управління туризму та курортів Закарпатської обласної державної адміністрація, фахівці якого представили туристичний потенціал цілого краю.
Серед інших учасників – компанія Rega&R spol. s r.o. - міжнародний перевізник пасажирів з 10-річною історією автобусних перевезень між Україною і Європою та Інформаційно-аналітична служба «Європейсько-Східний діалог» (IASEED), яка власне й стала ініціатором презентації туристичних можливостей України.
Вельми позитивним є той факт, що всі заплановані та запропоновані Програмою Національної експозиції «Україна туристична» заходи - презентації, зустрічі, знайомства та перемовини - пройшли змістовно, вчасно та у повному обсязі. Однією з найцікавіших презентацій стала інформація про оновлення туристичного маркування в Закарпатській області, яке провів від руху «Веселка» (DUHA) з чеського міста Єсеніки Іво Докоупіл (Ivo Dokoupil). Примітно, що ця діяльність фінансується чеською стороною, зокрема урядом Чеської Республіки.
Своєрідною кульмінацією Національної експозиції «Україна туристична» стала презентація України фольклорної. Дійство відбулось на подіумі головного павільйону виставки GO та REGIONTOUR.
Там же від імені генерального консульства України у місті Брно (Чеська Республіка) та Організаційного Комітету Національної експозиції «Україна туристична» пройшло нагородження учасників, організаторів та волонтерів, які гідно презентували сучасні туристичні можливості України у цей непростий для неї історичний час.
Загалом, за чотири дні роботи міжнародної виставки у Брно обидві українські експозиції відвідали не менше тисячі гостей з різних країн світу.
Роботу Національної експозиції «Україна туристична» висвітлювали десятки Інтернет-видань України та Чеської Республіки.
Головної мети єдиного національного павільйону - познайомити українські суб'єкти туризму та рекреації з потенційними партнерами з країн Європейського Союзу, було досягнуто, чим зроблено ще один важливий крок у напрямку європейського вибору України.
Дякуємо всім організаторам Національної експозиції «Україна туристична».