• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • čeština
Щодо роботи консульства в період дії кризового стану
Опубліковано 23 жовтня 2020 року о 15:41

У зв’язку із стрімким зростанням у Чеській Республіці кількості інфікованих COVID-19 та запровадженими урядом Чехії жорсткими епідеміологічними обмеженнями, консульський відділ Посольства України у Празі вживає заходів для підвищення безпеки відвідувачів та співробітників нашої установи.

Шановні громадяни,

наразі консульський відділ продовжує здійснення прийому громадян в обмеженому режимі виключно за попереднім записом. Ми намагатимемося зробити все для того, щоб зберегти для вас можливість отримувати консульські послуги. Проте у разі подальшого погіршення епідеміологічної ситуації в Чехії не виключаємо можливість тимчасового призупинення прийому громадян.

Щоб в умовах, які склалися, ми могли й надалі продовжувати консульський прийом громадян, нам потрібні співпраця й дисциплінованість з вашого боку. Зокрема, йдеться про те, щоб спільними зусиллями максимально мінімізувати контакти відвідувачів установи як між собою, так і з консульськими співробітниками.

У зв’язку з цим наполегливо просимо вас дотримуватися встановленого порядку та правил безпеки при відвідуванні консульської установи, а саме:

- Не перебувати у приміщенні консульства одночасно у кількості понад 3 осіб. Заходити до приміщення лише після того, як з нього вийде попередній відвідувач. Очікуючи своєї черги на вулиці, зберігайте між собою дистанцію 2 м та не перешкоджайте руху перехожих по тротуару. Від вашої дисциплінованості і самоорганізації залежить здоров’я відвідувачів і співробітників, а також те, чи буде продовжено консульський прийом у нинішньому вигляді.

- Як у приміщенні консульської установи, так і на вулиці біля нього дозволяється перебувати виключно у масці чи респіраторі, з повністю прикритим ротом і носом. При вході до приміщення консульства скористайтеся дезінфекцією для рук.

- Щоб прискорити процес надання послуги, а також скоротити час вашого перебування у приміщенні установи, заздалегідь підготуйтеся до подачі документів. Заповніть наперед вдома всі необхідні заяви, зробіть копії документів. Необхідний перелік документів та бланки заяв ви отримаєте в листі-підтвердженні про реєстрацію на вказаний email. Також їх можна знайти у відповідних розділах нашого сайту в меню «Консульські питання». Просимо врахувати, що у приміщенні консульської установи наразі немає технічної можливості робити копії документів чи роздруковувати бланки.

- Будьте пунктуальні, приходьте чітко на час вашої реєстрації – не раніше, ніж за 10 хвилин, але й не запізнюйтесь. Через те, що багато людей приходять з великим запасом часу, на вулиці біля консульства нерідко виникає скупчення людей, що становить епідеміологічну загрозу для вас і оточуючих людей.

У разі систематичного порушення згаданих правил з боку відвідувачів ми, на жаль, будемо змушені призупинити нинішній режим консульського прийому. Залишаємо за собою право не обслуговувати відвідувачів, які грубо порушують відповідні епідеміологічні вимоги чеського уряду, а також не дотримуються цих правил. Також до приміщення консульства не допускатимуться особи з видимими ознаками респіраторного захворювання.

Про будь-які подальші зміни режиму консульського обслуговування, у разі прийняття відповідного рішення, ми будемо вас завчасно інформувати. Стежте, будь ласка, за нашими повідомленнями на сайті посольства або в соціальній мережі Facebook .

В будь-якому разі, навіть якщо обставини вимагатимуть від нас рішення про тимчасове припинення консульського прийому, громадяни України завжди можуть розраховувати на допомогу. У надзвичайних ситуаціях та у випадках загрози для життя і здоров’я ви можете звертатися на «гарячу лінію» за номером +420 602 224 938 (консультації з консульських питань за номером гарячої лінії не надаються!). Повідомити про вашу проблему, а також отримати інформацію з консульських питань можна надіславши електронне повідомлення на адресу konzulat@volny.cz. Консультації також надаються за номерами телефонів +420 702 025 464 та +420 227 020 212. Просимо врахувати, що через значну кількість дзвінків телефонні лінії є часто перевантаженими, тож радимо надавати перевагу письмовому спілкуванню.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux